ponedjeljak, 7. rujna 2015.

La Seta



                           


Ćao dragi moji, za danas sam odabrala ovaj savršeni kombinezon. Ruku na srce- u dnevnoj varijanti baš i nije najsavršeniji odabir na svijetu, ali za noćnu varijantu je pun pogodak! U zadnje vrijeme me sve više privlače jednostavni komadi. Zasad uživam u tim trenucima, dok mi se inspiracija za nešto "luđim" i složenijim outfitima ne vrati. :)
Smeđu boju jako rijetko nosim, ne znam ni ja zašto, ali jednostavno mi nije najdraža na svijetu. I kada je poželim, rijetko će odjevna kombinacija biti u toj boji, češće popratni asesoar.
Jako mi je žao što ova Chloe ljepotica nije mogla doći u prvi plan, ali do mene i ja sam napravila veliku grešku... Markiranih torbi imam samo nekoliko i zaista pokušavam da ih čuvam što bolje mogu. Ovo je ujedno moja prva i najskuplja torba, tako da je jako rijetko nosim. Spakovala sam je u njenu futrolu i držala u ormaru, a kada sam je jutros izvadila imala sam šta i vidjeti... Koža se kompletna izgužvala od stajanja i torba nije bila fotogenična ni najmanje. Ali šta da se radi, oporavit će se (nadam se)!
Šaljem vam puno poljubaca i želim lijep dan! :D

Hello my dears, today i'm wearing this cute silk jumpsuit! It is perfect for hot summer days, and even better for summer nights! The last couple of days I'm into simple outfits, so I'm enjoying this phase and playing with more simple combinations. Knowing me it won't last long, and I'll soon get back to crazy and more creative combinations.
As you already could notice, brown isn't exactly my favorite color, so there's no brown outfits in my closet. This time I've decided to use brown accessories to spice up this jumpsuit, and to see if brown would grow on me. My brown Chloe bag is one of few branded bags I have, so I've tried to protect it from damaging- but unfortunately, as I've discovered today- the leather got all wrinkled anyway. :( Now I'm in search of a way to "unwrinkle" it, so keep your fingers crossed. ;)
Kisses and hugs and have a wonderful day!



              










Nema komentara:

Objavi komentar