nedjelja, 20. rujna 2015.

Doña Anja


 
 Ćao dragi moji. Moram priznati da mi je ovo jedan od dražih postova i da sam jako sretna što sam imala priliku da pravim post na jednom ovako divnom mjestu. Želim da se zahvalim prije svega svojoj potpori taj dan i jednom divnom biću kojem nije bilo mrsko da me voza stotine kilometara kako bih slikala ovaj post, te fotografu kojeg je više puta moglo auto "pokupiti" dok smo slikali... Ja mislim da ova cesta nikada nije bila prometnija nego taj dan.. :D
Na meni je jedna prava country kombinacija i jako mi se sviđa! Nadam se da se dopada i vama.
Uživajte u nedjelji i širete puno pozitivne energije!

Hello my dears, for todays outfit I chose these country combination! This is one of my favorite posts so far and I hope that you like it too. I am very thankful to my photograph and driver. We were driving about 100 km to find this perfect place!
Enjoy your Sunday!
Kisses and hugs!




























Nema komentara:

Objavi komentar