ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

Blue superstar



Ćao dragi moji, za današnji post sa odabrala njegovo visočanstvo i savršenstvo - plavi kombinezon! Ljubav između mene i ovog "zgodnog komada" se desila na prvi pogled! Dugo smo se gledali i na kraju ja njemu nisam mogla odoljeti, a moj novčanik se neuspješno odupirao :)
Često slušam priče, jao kako ćeš to ili ovo obući, ti nemaš visine za to, e pa ovo vam kao i u životu. sve što iskreno želite i možete ostvariti! Smatram da sam iznijela ovu kobinaciju dostojno i dobro!
Kažu da je plava boja, boja neba i mora! U trenucima kada smo slikali ovo, definitivno se ne zna da li je bilo savršenije nebo, more ili moj kombinezon! :D 
Nadam se da ste svi dobro i da vas služi zdravlje!
Svim školarcima želim sretan i uspješan početak nove školske godine! 

Hello my dears, for todays outfit i chose these blue jumpsuit! This was love at first side definitely! I was watching this jumpsuit for a long time! And finally, I decided to buy this beauty! My wallet was not so happy about that decision, though! I hope that everyone's in a good mood!
Wish you all a successful working week!
Thank you for all your support!
Kisses,
 and hugs!
























Nema komentara:

Objavi komentar