subota, 20. lipnja 2015.

N for New Day

Ćao dragi moji, dugo me nije bilo i izvinjavam vam se na tome, ali jednostavno mi obaveze nisu dozvoljavale da postujem svaki dan, a nisam željela da samo onako stavljam postove, sa kojima ni ja ne bih bila zadovoljna a ni vi, vjerovatno... Tako da opet sam tu grin emoticon
Za danas nešto za ovaj hladniji dio juna, koji je umislio sebi u nekim trenucima da je januar, ali šta da se radi.. Žuta, crna i tamnoplava, za mene savršena kombinacija boja. Ovu malu žutu ljepoticu sam iskopala iz ormara i onda sam sve uklapala uz nju. Ne nosim često male torbe, jer mi ništa ne može stati u njih, ali u zadnje vrijeme pokušavam da manje stvari trpam u torbu, pa mi dobro dođu i ove male onda grin emoticon Ruku na srce u ovu može stati puno više nego što se čini... Ovo je u suštini duks koji mi je broj veći, pa sam odlučila napraviti haljinicu od njega, uz štramplice, taman mi dobro dođe za ove prelazne temperature grin emoticon
Kažu da je žuta boja boja svjetlosti, optimizma i sunca, koja podstiče između ostalog i dinamičnost, pa ako danas baš niste najbolje raspoloženi i mrsko vam je sve, obavezno ovoga momenta obucite na sebe nešto žuto





















                                                                           DRESS: C&A
                                                              BELT: H&M
                                                              BAG: BATA
                                                            SHOES:BUGATTI 
                                                            SUNGLASSES: ZARA

Nema komentara:

Objavi komentar