subota, 27. lipnja 2015.

Homie!

Ćao dragi moji, za danas jedan casual outfit. Iskoristiv je i za dan i za noc. Uz promjenu cipela eventualno, nije vazno da li se nalazite na kafici s drugaricama ili idete u nocni izlazak u obližnji klub :D Bila sam jako inspirisana danas i imala sam milijardu ideja, ali kako to obično biva kod mene, na kraju, sam se odlučila za casual, basic verziju. Moram da priznam da se nisam pokajala! Sako, farmerice i štikle, rijetko da možemo fuliti, sa ovim. Iako naravno, mnogim djevojkama se događa da "fule" i basic pretvore u jako neugledni izgled... Ali šta da se radi :)

Kačket je morao da bude na slikama, danas moja kosa ne želi da bude poslušna, pa je moram kamuflirati na neki način , ali uklopio se savršeno. To je upravo ono u čemu uživam, kombinovanje nespojivog. 

Nadam se da vam se sviđa kompletan outfit!


Hvala Vam puno na komentarima i posjetama, polako, ali sigurno napredujemo, sve kritike su i više nego dobrodošle, jer to je ono što će, zasigurno učiniti moj blog još boljim! :)

Šaljem vam mnogo poljubaca i ljubavi <3
















                                                              HAT: H&M
                                                              T-SHIRT: H&M (stolen :D)
                                                              BAG:GUESS
                                                              VEST:ZARA
                                                              BELT:ZARA
                                                              JEANS:ZARA
                                                              SHOES:BUGATTI
                                                              


2 komentara: