petak, 12. lipnja 2015.

All grey everything

Ćao dragi moji, danas sam se odlučila za jednu basic sivu kobinaciju, ova haljina se inače normalno nosi, ali meni je trenutno malo velika, i odlučila sam se spustiti na ramena, i mislim da sam je dobro uklopila, radila sam outfit i sa tenama i sa ovim ljetnim zarinim čizmicama, jer je budimo realni, nerealno da provedem čitav dan u potpeticama, iako su, moram priznati poprlično udobne :) Jedan dio slika sam radila sa ovim teksas prslukom a drugi dio sa košuljom, tako da mogu kombinovati i u hladnijim i u toplijim ljetnim danima..

Nadam se da Vam se sviđa :D





















Prsluk: C&A
Haljina:H&M
Tene:NIKE
Čizmice:ZARA
Košulja:ZARA
Naočale/žute:C&A
Naočale/plave: ZARA


2 komentara:

  1. Love this post! You are gorgeous!
    I invite you to participate at the international giveaway from my blog here: http://ancafr.blogspot.ro/2015/06/shein-international-giveaway.html
    Kisses,
    Anca from Less is more.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thankk you hunn, thank you also for your time :D your blog is alsoo amazing :D
      Kiss&Hug xO xO :***

      Izbriši